جلاد ۶۷ به روایت دولت جلادان: 
هجمه رسانه‌یی نباید ما را دچار لکنت کند!
بی‌تعارف در تابستان ۶۷ مجاهدینی را حذف کردیم
که اعتقاد داشتند اگر بیاییم بیرون شما را می‌کشیم
روزنامه دولت جلادان موسوم به ایران روز ۵خرداد ۱۴۰۳ با درج نوشته‌های یک بازجوی شکنجه‌گر تحت عنوان پژوهشگر تاریخ، و درج عکسی از دادستانهای جنایتکار رژیم نوشت در سالهای پس از مرگ خمینی نوشت:
در این عکس، سی و اندی ساله، گردهمایی دادستانهای انقلاب کل کشور، آقای ری‌شهری به‌عنوان دادستان کل دارد بالای سن سخنرانی می‌کند و آن کت‌شلوارپوشی که منتهی‌الیه سمت چپ بین آقای نیری و یونسی نشسته، سید ابراهیم رئیسی است که در دهه شصت برای رسیدگی به چندپرونده حساس و خاص، از امام حکم و ابلاغ ویژه گرفته است.
 
امین فرج‌اللهی، پژوهشگر تاریخ معاصر با انتشار تصاویری از رئیسی به توضیح نقش برجسته او در برهه‌ای حساس از تاریخ انقلاب اسلامی پرداخته است. مقطعی مهم، اثرگذار و تعیین‌کننده در امنیت ملی ا که با مجاهدت خاموش رئیسی در اجرای مقتدرانه احکام حضرت امام ره علیه مجاهدین رقم خورد.
متن این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:
برای من، سید ابراهیم رئیسی بیش از آن‌که رئیس‌جمهور خدمت باشد، تیغ برّان است که قدرش دانسته نشد. وقتی بحرانی در هر سطحی در کشور اتفاق می‌افتد، بعضی کپ می‌کنند، بعضی ترجیح می‌دهند پیدایشان نشود تا آب‌ها از آسیاب بیفتد و بعضی مردانه وسط میدان می‌ایستند و هزینه می‌دهند. تابستان ۶۷ و ماجرای مجاهدین با حکم خمینی، یکی از آن مقاطع است.
* هجمه رسانه‌یی نباید ما را دچار لکنت کند، بی‌تعارف در تابستان ۶۷ مجاهدینی را حذف کردیم که اعتقاد داشتند اگر بیاییم بیرون، شما را می‌کشیم. آنهایی که همین چند سال گذشته با اسلحه و در خانه تیمی دستگیر شده بودند.
* چند سال قبل در یک برنامه تلویزیونی گفتم ما باید از آقای رئیسی و دست‌اندرکاران سال ۶۷ به‌عنوان تلاشگر حقوق‌بشر تشکر کنیم،
در نگاه بعضی‌، ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور بود. برای بعضی، سال‌های تولیت آستان قدسش پررنگ است و برای برخی سال‌های قاضی‌القضاتی‌اش. اما من برای مردی فاتحه می‌خوانم که روزگاری بر اساس وظیفه شرعی و حکم خمینی، نظام و ما را از شر مجاهدین راحت کرد؛ و سه دهه بعد وقتی در مناظرات انتخاباتی فحشش را از نامردها خورد، دم برنیاورد؛ و وقتی از دنیا رفت، مجاهدین به نشانه شادی پایکوبی کردند.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید