خبرنگار سیمای آزادی : «هواداران مقاومت تظاهراتی در مقابل پارلمان کانادا برگزار کردند.ایرانیان هوادار شورای ملی مقاومت امروز اینجا حضور بهم رسوندند که به دولت کانادا فراخوان بدهند که سپاه پاسداران که مسئول کشتار هزاران قیام‌کننده در قیامهای ایران و جنگ‌طلبی و تروریسم در خارج از کشور هستش رو در لیست تروریستی قرار بدهند.این یک پیام قوی به ملت ایران و خصوصاً به کانون‌های شورشیه که مقاومتشون برای مقابله با سپاه پاسداران و به زیر کشیدن این رژیم دجال کاملاً مشروعه». 
قسم بخون یاران ایستاده‌ایم تا پایان – مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر- خارجی – مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی
 
سخنان استرون استیونسون در جمع یاران مقاومت: 
پارلمان کانادا باتفاق آرا به قرار دادن سپاه در لیست سیاه رأی داد
اکنون دولت کانادا را فرا می‌خوانیم که این رأی را به‌اجرا بگذارد
باید این پیام را مردم ایران بفرستیم که ما از حق شما
برای سرنگونی این رژیم شرور حمایت می‌کنیم
عجب پایان نفرت‌ آوری برای جلاد تهران، این قاتل کشتار جمعی.
ولی ما خبر خوبی در اینجا داریم، چون پارلمان کانادا باتفاق آرا به قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سیاه رأی داد.
این حتی شامل نخست‌وزیر ترودو هم بود. ما اکنون دولت کانادا را فرا می‌خوانیم که این رأی را به‌اجرا بگذارد و سپاه پاسداران را در لیست سیاه قرار بدهد.
روزهای مماشات از دیرباز به‌سر آمده. مشخص است که وقتی یک سیاست کارآیی ندارد، باید فهم کنید و به آن سیاست پایان بدهید و چیز جدیدی را آزمایش کنید. سال‌هاست که در اروپا تلاش کردند با آخوندها مماشات کنند. آنها بعد از نمایش انتخابات و رئیس‌جمهور شدن رئیسی چه کردند؟ اعدامها به اوج رسید؛ ۸۶۴اعدام در سال گذشته (میلادی). افزایش ۴۸درصدی اعدامها نسبت به سال قبل. این جنون برای کشتار است.
آخوندها و خامنه‌ای در پشت همهٔ جنگ‌ها در خاورمیانه و پشت تروریسم بین‌المللی هستند.
 
حتی تلاش کردند دوست و همکار عزیز من آلخو ویدال کوادراس را ترور کنند. هیچ ابهامی وجود ندارد که خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی پشت آن بوده‌اند. آنها تلاش کردند همهٔ ما را بکشند، وقتی در گردهمایی بزرگ پاریس در سال۲۰۱۸ شرکت کردیم. یک دیپلمات به‌نام اسدالله اسدی را اعزام کردند آنها در پشت تروریسم بین‌المللی هستند، پشت جنگهای خاورمیانه هستند. رئیسی رفت، اما اکنون قاتلان دیگری را با او جایگزین خواهند کرد. پس به‌موقع بود که ما بگوییم باید همهٔ سفرایمان را از ایران فرا بخوانیم، همهٔ سفرای آنها را از کشورهایمان اخراج کنید.
 
دیگر نمی‌خواهیم سفارت‌خانه‌هایشان به‌عنوان سلول‌های ترور و مراکز حملات با بمب و تروریسم استفاده شود. آنها را اخراج کنید و بگویید که یک حکومت منفور هستند. این پیام را به ۸۵میلیون ایرانی بفرستید که ما در غرب از شما حمایت می‌کنیم. از حق شما برای سرنگونی این رژیم شرور حمایت می‌کنیم.
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید