نایکه گروپیونی عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا
در پارلمان، کنفرانس مطبوعاتی اعدام را متوقف کنید و حمایت از مقاومت زنان ایرانی برای آزادی بر گزارشد
حمایت و همبستگی ما با زنان ایرانی و مبارزه شجاعانه آنها برای آزادی
به‌رغم سرکوب خشونت‌آمیز دستگیریها و قتلها حیاتی است
 
امانوئله پوتزولو نماینده پارلمان ایتالیا
امروز از پارلمان ایتالیا به همراه سناتور جولیو ترتزی و خانم الیزابتا زامپاروتی و نایکه گروپیونی
به همراه بسیاری از دوستان ایرانی پیام حمایت قاطعانه دیگری از مریم رجوی 
در برابر رژیم جنایتکار آخوندها فرستادیم 
 
امانوئله پوتزولو
آلخو ویدال کوادراس دوست، سیاستمدار خوب
و حامی بزرگ یک ایران عاری از جنون بنیادگرایی اسلامی است
هر کسی که به‌صورت یک آزاده تیراندازی کند، یک فرد حقیر است
 
خبرگزاری ایتالیایی آنسا
نمایندگان ایتالیایی در کنار مقاومت ایران علیه پاسداران
درخواست از همه دولتها برای حمایت از برنامه ۱۰ ماده‌ای مریم رجوی
و به‌رسمیت شناختن حق واحدهای مقاومت ایران در رودررویی با سپاه پاسداران
و محاکمه مسئولان قتل‌عام ۱۳۶۷
 
خبرگزاری ایتالیایی آنسا - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳:
امروز در پارلمان ایتالیا فراخوانی با عنوان «حمایت از آزادی و مقاومت در ایران برای صلح و امنیت در جهان» با حمایت اکثریت فراحزبی نمایندگان مجلس ارائه شد. این درخواست که به امضای اکثریت نمایندگان رسیده است، ۴ نایب‌رئیس پارلمان، ۱۲ رئیس کمیسیونهای مجلس، ۶ رئیس گروه‌های پارلمانی و ۳ معاون نخست وزیران پیشین را شامل می‌شود. در این جلسه خانم گروپیونی از حزب ایتالیا زنده که ریاست کنفرانس مطبوعاتی را برعهده داشت، سناتور جولیو ترتزی و پوتزولو، سخنرانی کردند.
مریم رجوی گفت: «امیدوارم دولت ایتالیا نشانه‌های مندرج در این فراخوان را برای هدایت سیاست جدید اتحادیه اروپا در قبال ایران، که شامل قرار دادن پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی است، اتخاذ کند». وی افزود: فراخوانی که به امضای اکثریت نمایندگان مجلس رسیده است، برخلاف سیاست مماشات، توجه جامعه جهانی را به یکی از جدی‌ترین تهدیدات صلح و امنیت جهانی جلب کرده و راه‌حلی جامع برای آن ارائه می‌کند.
کوریره دلاسرا 
بیانیه بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس ایتالیا
در حمایت از مبارزات مردم ایران
مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران
با اشاره به بیانیه اکثریت نمایندگان ایتالیا اظهار داشت
این بیانیه از رژیم ایران به‌عنوان مانع اصلی صلح در منطقه و جهان یاد می‌کند
ماشین کشتار در ایران متوقف نمی‌شود: رژیم ایران در هفته‌های اخیر ۸۰ نفر دیگر از جمله یک جوان ۱۹ ساله را که در زمان دستگیری ۱۶ سال داشت اعدام کرده است. برای توقف اعدامها و حمایت از مقاومت زنان ایرانی برای آزادی، فراخوانی با امضای بیش از ۲۰۰ نماینده ایتالیایی در حمایت از مبارزه مردم ایران برای آزادی ارائه شد.
مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، با اشاره به درخواست امضا شده توسط اکثریت نمایندگان ایتالیا، اظهار داشت: بیانیه نمایندگان پارلمان ایتالیا از رژیم ایران به‌عنوان مانع اصلی صلح در منطقه‌ و جهان یاد می‌کند و خواستار به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران و کانون‌های شورشی برای مقابله با نیروهای سرکوبگر آخوندهاست. امیدوارم دولت ایتالیا این فراخوان را برای هدایت سیاست جدید اتحادیه اروپا در قبال ایران که شامل قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی است، در نظر بگیرد.
کوریره دلاسرا افزود: در این دوره، دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران، از ترس شورش جدید مردم و جوانان، موج بیشتری از اعدامها و تشدید سرکوب، به‌ویژه علیه زنان و دختران را که در خط مقدم اعتراضات سپتامبر ۲۰۲۲ بودند به راه انداخته است. طبق اطلاعات جمع‌آوری شده توسط شورای ملی مقاومت ایران، آلترناتیو دموکراتیک رژیم آخوندی، پس از اعتراضات شهریور ۱۴۰۱، رژیم با خشونت بیشتر واکنش نشان می‌دهد: «رژیم هم‌چنین تشدید بیشتر را از طریق جنگهای نیابتی در منطقه آغاز کرده است و تروریسم در خارج از مرزهای را با هدف جلوگیری از خیزش مردم ایران و انحراف توجه از جنایات آنها بکار گرفته است. از این رو گنجاندن سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی ضروری است.
 
 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید