ارديبهشت 15, 1403

برگ‌های بی‌خزان ـ اکبر کاظمی

in جنبش دادخواهی

by Super User

من اکبر کاظمی هستم مدت ۷‌سال در زندانهای لاهیجان، قزلحصار و اوین بودم که بیشترین…
شهریور 25, 1401

تصویب طرح شورای ملی مقاومت درباره رابطه دولت با دین و مذهب

جدایی دین و دولت نوعی نگرش سیاسی است که بر مبنای آن دین و حکومت…
شهریور 25, 1401

سالروز درگذشت حاج خلیل رضایی گرامی باد

in یاد یاران خاموش

by Super User

سالروز درگذشت حاج خلیل رضایی گرامی باد. حاج خلیل رضایی از جمله مردان بزرگی در…
شهریور 21, 1401

دیدگاه‌ها - درباره زنان نیروی تغییر

https://vimeo.com/348863476
شهریور 21, 1401

گواهی تاریخی آقای منتظری در مورد شکنجه و اعدام در زندانها-اعدام دختران…

in جنبش دادخواهی

by Super User

گواهی تاریخی آقای منتظری در مورد شکنجه و اعدام در زندانها-اعدام دختران ۱۳ساله گواهی تاریخی…
شهریور 21, 1401

سپاه پاسداران سپاه جنگ و جنایت - قسمت دوم - #انحلال_سپاه_پاسداران

https://vimeo.com/335484029در این برنامه ارگانی را زیر ذره بین میبریم ،که بصورت بسیار استثنایی ، بیسابقه…
شهریور 21, 1401

سپاه پاسداران سپاه جنگ و جنایت - قسمت اول - #انجلال_سپاه_پاسداران

https://vimeo.com/334444173سپاه پاسداران در تمامیت خودش به عنوان یک گروه تروریستی در لیست سیاه وزارت خارجه…
شهریور 19, 1401

۵ مرداد۶۷ سرآغاز قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سراسر کشور

in جنبش دادخواهی

by Super User

۵ مرداد۶۷ سرآغاز قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در ۳۳ سال پیش، خمینی دستور قتل‌عامی گسترده…
شهریور 19, 1401

سریال فرازها ـ قسمت چهارم ـ وحدت نیروها

https://vimeo.com/748254829
شهریور 08, 1401

عفو بین‌الملل؛ ناپدیدسازی قهری؛ رنج و آزار روانی ادامه‌دار - اشاره به…

in جنبش دادخواهی

by Super User

عفو بین‌الملل در روز جهانی قربانیان ناپدیدسازی قهری سه‌شنبه ۸ شهریور نوشت: قربانیان «ناپدیدسازی قهری»…

در گزارش قبلی دیدیم که چطوری ورزشکارای این مملکتو اینا کشتن. اما شقاوت آخوندها بی‌حدوحصره.
در منطق پاسدار و آخوند، زنها فقط باید خونه‌داری کنن. وقتی سر از مسائل سیاسی و به‌خصوص مجاهدین درب بیارن، سزای اونها شکنجه و اعدامه. این اندیشه خمینی دجال بود که عینا در سال۶۷ به قتل‌عام زنان انجامید.
    اشرف احمدی یکی از همرزمان و خواهران تحت مسئولیت فاطمه امینی در زمان شاه بود. او در سال۱۳۵۴ هم یک بار زندانی شد و حدود ۳سال زندانی بود. برادرش مجاهد خلق محمود احمدی در این رابطه گفت: «اشرف از سال۵۰ از طریق مجاهد شهید فاطمه امینی در ارتباط با سازمان قرار گرفت. بخش عمده دفاعیات مجاهدین در بیدادگاه نظامی شاه خائن از جمله دفاعیات مسعود، ناصر صادق و محمد بازرگانی را اشرف که در جلسات دادگاه شرکت می‌کرد به بیرون منتقل کرد». اشرف در سال۶۰ زمانیکه به‌خاطر بیماری در خانه بستری بود در یورش پاسدارا دستگیر شد. او به‌خاطر سوابق درخشانش مورد کینه لاجوردی و پاسدارا بود. او همیشه می‌گفت: «تنها با وجود یک رهبر می‌توان در برابر شکنجه‌ها تا به آخر مقاومت کرد». و دست آخر در قتل‌عام ۶۷ سربه‌دار شد.
    در گیرودار کشتارها و قتل‌عام زندانیان سیاسی، در یکی از بندهای زندان اهواز دو آخوند جلاد به نام‌های جزایری و عبداللهی فریاد می‌زدند: «باید موضع بگیرید یک‌طرف خمینی است و یک‌طرف مسعود رجوی. شما در کدام طرف می‌ایستید؟». از انتهای بند مجاهد قهرمان سکینه دلفی خروشید: «زنده باد مسعود، مرگ بر خمینی». او دلاوری ۲۶ساله از خطه آبادان بود که صدا رو تو سینه پاسدارا حبس کرد. با شنیدن خروش او، پاسدارا به سرش ریختند و به‌شدت مجروحش کردند. فردای اون روز از این بند ۳۵۰نفری، ۳۴۹نفرو بدار آویختن. بله آخوندا با چنین اراده‌ای روبه‌رو بودن که در سیاه‌ترین شبهای خفقان، فریادهاشون زمین رو به لرزه در می‌آورد. جمله معروف سکینه این بود: «ما انتخاب کرده‌ایم که همه چیز را فدای این مردم کنیم؟ این وظیفه هر مجاهد خلق است».
    سهیلا و مهری محمد رحیمی، دو خواهر که با هم در قتل‌عام ۶۷ سربه‌دار شدن. مهری محمد رحیمی با مقاومتش بازجوها رو واقعاً کلافه کرده بود. قبل از شروع قتل‌عامها دژخیم مجتبی حلوایی اومد توی سلول و مهری محمد رحیمی رو از بین همه ما بیرون کشید و شروع کرد به کتک زدن. حلوایی ضمن کتک زدن مهری می‌گفت: «از دست شما دیگر ذله شدیم. دیگر نمی‌دونیم چه کار کنیم. به هر ساز شما رقصیدیم ولی باز دوباره شما هر کاری که دلتان می‌خواهد می‌کنید». و این‌چنین بود که نسل بیشما ران بر کلمه مجاهد پافشاری کرد و دژخیمان رو به زانو درآورده بود.
    مجاهد قهرمان ملیحه اقوامی از میلیشیاهای دلیر شاهرود بود که به زندان قزل‌حصار تبعید شده بود. ملیحه اقوامی در تماس با خواهرش گفته بود: «به من می‌گویند تو غنیمت جنگی هستی و با من هر کاری که دلشان می‌خواهد می‌کنند». یکی از همبندی‌هاش گفت که قبل از اعدامش میخوند: «دلم میل بسی پرواز دارد، هوای آسمان باز دارد». او در آخرین یادداشتش نوشت: من ملیحه اقوامی ساعت ۳بعدازظهر دادگاه رفته و حکم اعدام به من ابلاغ شد. الآن ساعت ۷بعدازظهر است که برای اعدام میروم. حدیث مرد مؤمن با تو گویم، که چون مرگش رسد خندان بمیرد.
    رقیه اکبری منفرد هم یکی دیگه از اون زنان دلاوره. به همراه برادرش عبدالرضا در جریان قتل‌عام ۶۷ سربه‌دار شد. دو برادر دیگرش هم در سال۶۰ توسط پاسدارای جنایتکار شهید شدن. مجاهدین با هم زنجیر شده بودن که نام مجاهد رو در سینه تاریخ هک کنن.
    فریبا دشتی هم‌زاده آبادان و از میلیشیاهای پرشور خوزستان بود. در جریان فعالیت‌هاش دستگیر شد و روانه اوینش کردن. همبندی‌هاش نوشتن: «او هر روز همبندی‌هایش رو جمع می‌کرد و ساعتها اونا رو با مسخره کردن بازجوها می‌خندوند. وقتی فریبا در بند بود فضای سرد و ساکت اونجا رو در هم می‌شکست و مسخر ارادهٔ خودش می‌کرد. این درجه از انطباق با سختی‌ها و ناملایمات زندان، نشان دهندهٔ یک ایمان و ارادهٔ مستحکم در اون بود».
    معصومه امینی هم از میلیشیاهای پرشور سنقر کرمانشاه بود که در سال۶۳ دستگیر شده بود. در زندانی همیشه جلودار اعتراض و مقاومت بود. او همیشه زمزمه می‌کرد: «نباید در مقابل گرگ مثل گوسفند رفتار کرد بلکه باید شیر بود». برادرش مهدی هم در سال۶۰ اعدام شده بود. سرانجام معصومه قهرمان رو هم در قتل‌عام سال۶۷ در زندان گوهردشت سربه‌دار کردن.
    اعظم (شهربانو) عطارزاده هم به‌خاطر مقاومتهاش بیشتر در سلولهای انفرادی بود. محکومیتش هم در شهریور سال۶۷ تموم می‌شد. اما دو سه ماه بعد از اعدامش فقط به خونواده‌اش گفتن بیایید و وسایلش رو تحویل بگیرید. دژخیمان اون رو هم در مرداد ۶۷ بشهادت رسوندند.
    مریم پاکباز هم از میلیشیاهای تهران بود که قبل از فاز نظامی و در سال۵۹ دستگیر شده بود. جرمش فروش نشریه مجاهد بود. یکی از همبندی‌هاش نوشته: «مریم بر اثر شدت شکنجه‌ها به‌شدت لاغر و شکسته شده بود. انداختن مستمر و طولانی او به‌سلولهای انفرادی باعث شده بود که به‌انواع بیماریها مبتلا شود». همیشه می‌گفت: «اگر امام حسین در برابر شمر و ابن‌زیاد زانو زد و توبه کرد، من هم در برابر شما توبه خواهم کرد». او پس از ۸سال تحمل اسارت سرانجام در جریان قتل‌عام سال۶۷ جاودانه شد. روحش شاد.
    به آزاده ۷سال حکم داده بودن از بس کابل خورده بود پاهاش آش و لاش بود. بعد از ۷سال زندان هنوز آثار شکنجه از بدنش پاک نشده بود. ریه‌هاش داغون شده بود و سرفه‌های شدید می‌کرد. وقتی آخوند نیری ازش اتهامش‌رو پرسید با سر بلند نگاهی تحقیرآمیز به هیأت مرگ کرد و گفت هوادار سازمان مجاهدین خلقم. نیری و رئیسی بلافاصله حکم اعدامش رو صادر کردند. ساعتی بعد صدای سرفه‌هاش توی سلولهای مرگ پیچید و با همان وضعیت اعدامش کردند.
    اشرف معزی از منطقه مرزی برای اجرای مأموریت به داخل رفت اما تو کرمونشاه دستگیرش کردن. با وجود شکنجه‌های سختی که تحمل هیچ موقع خنده از روی لبهاش محو نمی‌شد. می‌گفت وقتی یاد بگیری پرواز کنی روی زمین بند نمیشی این شعر مال اونه: «اینک من پرواز را آموخته‌ام» / مادرم را گفتم / آشیانم بادها و توفانهاست / تا بیابم راز پرواز را / خطی سرخ که ادامه پرستوهاست / به‌مادرم بگویید، شبها که به آسمان می‌نگرد / من یک فانوسم و در تکرار فصلها / بهاری که در تفنگ می‌شکفد / مادرم! / امین و دلیر / اینک من خود پروازم.
    بگذار مرتجعین باز هم ما را به زندان اندازند، شکنجه کنند و اعدام کنند اما در عزم ما خللی وارد نخواهد شد. آنان محکوم به فنا هستند و ما پیروزیم (عفت اسماعیل ایوانکی). یکی از اقوام عفت اسماعیلی نوشته: همیشه آماده فداکاری بود، تحمل ظلم و بی‌عدالتی رو نداشت. از دوران دانش آموزی تو زمان شاه دنبال کمک و حمایت از ضعیفان بود. یک روز بهش گفتم شاه دین و ایمون نداره اگه دستگیرت کنن ساواک داغونت می‌کنه. خندید و گفت: هیچی بهتر از کشته شدن در راه میهن و آزادی مردم نیست. بعد از انقلاب مجاهد شد و خمینی بعد از ۷سال شکنجه توی مرداد ۶۷ اعدامش کرد.
واقعا هر کدومشون پرچمدار و حماسه‌سازانی بودن که در دل تاریکی‌ها درخشیدند و با خونشون مشعل راه آزادی رو شعله‌ور نگه‌داشتن. راهشون پر رهرو باد.
🙏لطفا به اشتراک بگذارید    
بهمن 03, 1402

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران: ۹۹اعدام در دی ماه ؛ ۳۵۹ اعدام…

in اخبار

by Super User

۹۹ اعدام دردی ماه، ۳۵۹ اعدام پس از شروع جنگ، قتل یک دختر دانشجو توسط…
دی 23, 1402

لیندزی گراهام: دونالد ترامپ با کشتن قاسم سلیمانی رژیم ایران را مهار…

in اخبار

by Super User

سناتور لیندزی گراهام گفت: تا زمانی که بازدارندگی آمریکا را دوباره برقرار نکنیم، هرگز در…
شهریور 19, 1402

بررسی کنفرانس افشاگرانه نمایندگی مقاومت #ایران در انگلستان - گزارش و گفتگو…

in تحلیل

by Super User

https://vimeo.com/862290125 روز چهارشنبه ۱۵شهریور ۱۴۰۲ نمایندگی شورای ملی مقاومت در انگلستان در یک کنفرانس مطبوعاتی…
دی 08, 1402

#ایران - تایید حکم حبس ابد توسط دادگاه استیناف سوئد برای دژخیم…

in گزارش

by Super User

https://vimeo.com/896689956پس از کارزاری طاقت‌فرسا، مقاومت ایران و رزمندگان آزادی و اشرف‌نشانها توانستند پوزه وزارت اطلاعات…
تیر 31, 1399

ساعت اعدام

in گزیده ها

by Super User

https://www.youtube.com/watch?v=fDFjSwU9bqI
آذر 04, 1402

#ایران - میلیشیای مجاهد خلق، هسته اولیه ارتش مردم - #مجاهدین_خلق #کانونهای_شورشی

in گزارش

by Super User

 https://vimeo.com/887742332 رویارویی نسل جوان میهن ما با رژیم آخوندی، از همان آغاز به قدرت رسیدن…
خرداد 14, 1402

نگاهی به سرگذشت شهید قیام دکتر مسعود احمد‌زاده - به یاد دندانپزشک…

in قیام برای آزادی

by Super User

https://youtu.be/mnRO2rFlnt4به یاد دندانپزشک مردمی دکتر مسعود احمدزاده این منم! دکتر مسعود احمدزاده دندانپزشک مهابادی. دارم…
مرداد 22, 1402

توییت خانم #مریم_رجوی: #دادخواهی قتل‌عام‌شدگان یک مسأله ملی و یک بخش ضروری…

in توییت مریم رجوی

by Super User

توییت خانم #مریم_رجوی: #دادخواهی قتل‌عام‌شدگان یک مسأله ملی و یک بخش ضروری از کارزار بزرگ…
آذر 15, 1402

تظاهرات یاران شورشگر در بیش از ده شهر در اروپا و کانادا…

in اخبار

by Super User

https://vimeo.com/890830768در شهرهای استکهلم- اسلو- ونکوور- هامبورک- مالمو- مونترال- هانوفر- هایدلبرگ- برن- کلن گرامیداشت شهیدان فراخوان…
آبان 15, 1402

قانونگذاران و نمایندگان سازمانهای غیردولتی، انتصاب نماینده رژیم #ایران به ریاست مجمع…

ان یی گلوبال مدیا قانونگذاران و نمایندگان سازمانهای غیردولتی کارشناسان حقوق‌بشر و اپوزیسیون ایران انتصاب…
فروردين 23, 1402

متهم ردیف اول کیست؟ - نه_شاه_نه_شيخ

in اخبار

by Super User

https://youtu.be/C4Lt1aHWzRY
خرداد 30, 1402

آکسیون هواداران مجاهدین درحمایت از قیام مردم ایران برای آزادی وبرپایی یک…

آکسیون هواداران مجاهدین درحمایت از قیام مردم ایران برای آزادی وبرپایی یک جمهوری دمکراتیک باجدایی…
مرداد 15, 1402

#مسعود_رجوی: دعوت از خامنه‌ای و رئیسی و اژه‌ای و دیگر جلادان و…

in مسعود رجوی

by Super User

https://youtu.be/FKNc-Q9gdq0مسعود رجوی -۷مرداد ۱۴۰۲دعوت از خامنه‌ای و رئیسی و اژه‌ای و دیگر جلادان و دژخیمان…
ارديبهشت 27, 1399

تبیین جهان- شماره ۳۱

in تبیین جهان

by Super User

ارديبهشت 28, 1403

عملیات کانون‌های شورشی قهرمان دربم

in کانونهای شورشی

by Super User

بم-انفجار در اداره فرهنگ و ارشاد ضداسلامی شهرستان در پاسخ به‌قتل فجیع خواننده هنرمند بلوچ…
خرداد 02, 1403

دلداری دادن به نیروهای وارفته رژیم پس از هلاکت رئیسی گفتگو با…

in تحلیل

by Super User

پاسدار جعفری سرکرده سابق سپاه پاسداران و مشاور خامنه‌ای در تلویزیون رژیم برای دلداری دادن…
آذر 30, 1399

به یاد حمید اسدیان، شاعر و نویسنده مقاومت

in یاد یاران خاموش

by Super User

https://www.youtube.com/watch?v=t3kb9ABRD8w
مهر 30, 1402

سر مار تروریسم و جنگ افروزی کجاست؟ #سر_مار_در_تهران_است #انحلال_سپاه_پاسداران #ایران

in گزارش

by Super User

https://vimeo.com/874192090 آخوند گلپایگانی رئیس دفتر خامنه‌ای که روز پنجشنبه در مسجد جمکران سخنرانی می‌کرد در…
فروردين 07, 1403

گفتگوی نوروزی ـ احمد ساجدیان و مجید حاجی علیرضایی

in دیدگاهها

by Super User

 https://vimeo.com/926551055 برای شما نوروزی پیروز همراه با سلامتی و سرزندگی آرزو می‌کنم. در بخش دیگری…
مهر 27, 1402

آخرین اخبار غزه در سیزدهمین روز - توافق شد که مرز غزه…

in اخبار

by Super User

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از آغاز جنگ تاکنون ۳۴۷۸نفر در غزه کشته شده‌اند…
تیر 17, 1402

غوغای ریزش و بریدن از ولایت فقیه! چرا؟ - #قيام_تا_سرنگونى

in تحلیل

by Super User

https://youtu.be/1ymydcJK94E صباغیان بافقی عضو مجلس ارتجاع - ۶تیر: این چه ساختاری‌ است که اکثریت رؤسای…
خرداد 12, 1403

یاران شورشگر- بزرگداشت چهار خرداد سالگرد شهادت بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران

in اخبار

by Super User

۸ خرداد ۱۴۰۳فعالیت‌های مقاومت بزرگداشت چهار خرداد سالگرد شهادت بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران در…
بهمن 03, 1402

چرا «شورای ملی مقاومت ایران» تنها آلترناتیو؟

in مقاله ها

by Super User

چگونه آلترناتیو را بشناسیم؟موضوع آلترناتیو یا جانشین حاکمیت ولایت فقیه، بحثی پرکشاکش و پرچالش در…
آذر 20, 1402

#ایران - پهپاد ناشناس مواضع نظامیان رژیم ایران در المیادین را هدف…

in اخبار

by Super User

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه روز شنبه ۱۸آذر اعلام کرد بعد از ورودی کامیونهای یخچالدار، پهپاد ناشناس…
خرداد 29, 1402

نگاهی به سرگذشت شهید قیام نسیم صٍدًقٍی - #قيام_تا_سرنگونى

in قیام برای آزادی

by Super User

https://youtu.be/-6J9ge9Y5r8 نسیم دختری قیامی از کرانه‌های زرینه رود من نسیم صدقی، از کرانه‌های رود ِهمیشه…
شهریور 17, 1402

شهید قیام #جواد_روحی - #قيام_تا_سرنگونى

in قیام و خیزش

by Super User

https://vimeo.com/860397616در حالی‌که رژیم آخوندها برای ایجاد فضای رعب و وحشت و جلوگیری از بالا‌گرفتن قیام…
ارديبهشت 03, 1400

نظام در لبه یک پرتگاه خطرناک

in شورشگران

by Super User

https://www.youtube.com/watch?v=k5a4YbEsvsQ
مهر 17, 1402

۷مهر ۱۳۹۱ - ۲۸سپتامبر ۲۰۱۲ حذف نام سازمان #مجاهدین_خلق #ایران، از لیست…

روز ۷مهر ۱۳۹۱ برابر با ۲۸سپتامبر ۲۰۱۲ بعد از یک جنگ سنگین سیاسی-حقوقی علیه لیست…
مهر 24, 1400

خانم #مریم_رجوی : #دیوید_ایمس مدافع خستگی‌ناپذیر آزادی و دمکراسی

با اندوه بسیار قتل جنایتکارانه آقای دیوید ایمس نماینده پارلمان انگلستان، رئیس مشترک کمیته بریتانیایی…
خرداد 01, 1403

اگر «نان و شراب» را می‌خواندی، به موسولینی اقتدا نمی‌کردی

in مقاله ها

by Super User

خامنه‌ای به بازدید از نمایشگاه کتاب رفت تا خود را به‌عنوان یک چهره فرهنگی نشان…
تیر 28, 1402

زن ایرانی پیشتاز نبرد با بنیادگرایی دینی - #زنان_نیروی_تغییر #قيام_تا_سرنگونى #ایران

in مقاله ها

by Super User

زن ایرانی پیشتاز نبرد با بنیادگرایی دینی بنیادگرایی دینی و نظام منتج از آن (ولایت…